fredag 14 december 2007

Phi Phi Island!

Hej allesammans. Nu ar vi har. Det ar fint men fortfarande ar det enormt mycket folk overallt. Vart lilla "hotell" ligger mellan Ton Sai och den andra stranden som vi inte kommer ihag namnet pa. Vi har inte hunnit se desto mer av on men det hinner vi nog.. kanske stannar har nagra dagar till.

Vi har just varit och bokat en dyktur for imorgon! Det ska bli skoj.. Hoppas att vi far syn pa nagon leopardhaj!

Nu ar det 10 dagar kvar till julafton. Det kans konstigare an nagonsin.
Ha det fint ni lyckliga dar hemma i snon!
/Bada tva

4 kommentarer:

Ellen sa...

Vilka fina bilder ni har tagit! Roligt att se så där många apor. I och för sig finns det många av den sorten här också (är på jobbet) fast era var sötare... Vad heter hotellet ni bor/bodde på på PhiPhi? Nu är det inte kallt med massa mysnig nysnö. 4 grader varmt, blåsigt och snorhalt! Så ingen hemlängtan, ok? Saknar er! Kramkram

Ellen sa...

Vilka fina bilder ni har tagit! Roligt att se så där många apor. I och för sig finns det många av den sorten här också (är på jobbet) fast era var sötare... Vad heter hotellet ni bor/bodde på på PhiPhi? Nu är det inte kallt med massa mysig nysnö. 4 grader varmt, blåsigt och snorhalt! Så ingen hemlängtan, ok? Saknar er! Kramkram

Daniel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Daniel sa...

Läste just igenom eran blogg lite snabbt och jag hade också velat fa till Ikea i Singapore och äta julmiddag. Nu vart jag lite avundsjuk men det kommer jag nog över. Inget händer här hemma typ, det enda jag har att se frammemot det här året är, daniels födelsedag, julafton och dagenefter och eventuellt att jag och viktor stannar i gällivare under nyår. Sedan blir det ju ett nytt år, så då vet jag ju inte riktigt vad som händer. Hare fint, puss hej