torsdag 26 februari 2009

Heldag på Baldy Mountain

Ojojoj vilken dag vi hade i Tisdags!
Jag, Abbe, Sandra, Sofia, Johanna, Kristian och Lowe, Niklas och Krister.
På morgonen började vi knalla. Solen lyste med sin underbara närvaro!
Vi gick och gick i flera timmar. Vi var några tappra som gick ända till toppen. Åkningen högst upp var kanske inte så mycket att hurra för men desto vackrare vy var det!

Sen slog vi läger vid ett gammalt gruvhus.
Det har varit en guldgruva här på berget vart vi bor, undra om dom har missat en klimp eller två?
Där byggde grabbarna ett kuligt dubbelhopp! Vi har filmat med Abbes nya filmkamera, den är jättebra! Helt klart ett bra köp.
Jag ska tätta upp bilder på pixbox också!

Ja, helt sjukt va fin dag vi hade! Vi satt där på taket till gruvhuset och gassade i solen.
Usch va mysigt!!

Och det bästa av allt, sen åkte vi hem lagom till när solen gick ner och åt jättegod tacos med Johannas dundergoda guacomole! Och drack en liten öl och en hutt jäger :)

Igår hade vi vilodag. Jag och Abbe var ner till byn och jag köppte en sommar jacka och så var vi och fika på ett jätte gott fik där vi spelade lite uno.

Idag har det snöat! Jag var till backen en sväng på morgonen. Abbe har haft vilodag igen för han har ont i halsen.

Nu skriker Kristian att det är mat!
Tack och hej.
Titta in på pixbox, jag ska försöka fixa bilder idag men jag måste först sno lite Denverbilder av någon.
/The M

Inga kommentarer: